דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מודעות דרושים בעיתונים ובאתרי האינטרנט 

מאת    [ 01/09/2009 ]

מילים במאמר: 568   [ נצפה 4583 פעמים ]

דרושים בשעת מיתון

 

הדרך הקלאסית למציאת מודעות דרושים מאז ומתמיד הייתה בעמודי העיתון. אפשרות נוספת למציאת מודעות דרושים היא פנייה אל חברות השמה המציעות גישה למספר רב של מקומות תעסוקה. בשנים האחרונות הצטרפו לשוק זה גם אתרי אינטרנט רבים המציעים מספר יתרונות בולטים למחפשי העבודה.

המיתון ששטף את העולם בשנה האחרונה הביא לגל חסר תקדים של מפוטרים. רוב המובטלים החדשים מנסים למצוא את מקומם מחדש בשוק העבודה וזו משימה אינה קלה כלל ועיקר. המיתון פגע כמעט בכולם, אין זה משנה אם אתה מהנדס, איש היי-טק או מורה – הדרך למציאת פרנסה היא דרך המצריכה כוחות נפשיים, סבלנות והתמדה. בימים של מיתון אתה יכול לקרוא מאות מודעות דרושים ולשלוח אינספור קורות חיים ועדיין לא למצוא את מבוקשך, אך למרות כל הקשיים רבים מצליחים, למרות הכול, למצוא את דרכם בחזרה אל שוק העבודה. הם עושים זאת באמצעות מספר דר 

הדרך הקלאסית כאמור, היא חיפוש מודעות דרושים בעיתונות. מודעות דרושים בעיתונים זו השיטה הוותיקה ביותר לחיפוש עבודה. העיתונים היוצאים בתפוצה ארצית מפרסמים בכל סוף שבוע מדור מיוחד עם מודעות דרושים המחולקות לפי נושאים. גם בעיתונים המקומיים ניתן למצוא מודעות דרושים מין הסוג הזה בעמודים האחוריים שלרוב מציגים מודעות דרושים עבור מקומות עבודה בסביבה הקרובה.

בשנים האחרונות ירדה קרנם של העיתונים בתחום זה ורוב מחפשי העבודה החלו לפנות אל אתרי דרושים באינטרנט שסיפקו להם מספר יתרונות בולטים. היתרון הבולט הוא הזמינות. אם עד לכניסת אתרי האינטרנט לתמונה נאלצו מחפשי העבודה לרכוש מספר עיתונים רק בשביל החיפוש המתיש בין דפי  מוספי דרושים למיניהם אזי היום די בהקשת עכבר ומגוון של מודעות דרושים נפרשות בפניהם.

היתרונות הם ברורים, ראשית נחסכת ממחפשי העבודה קנייה של עיתון שלם רק עבור עיון במודעות דרושים. כמו כן, באתרי דרושים נחסך מאיתנו זמן רב משום שניתן להגדיר את החיפוש על פי מקצוע, אופי המשרה, מיקום המשרה, גובה השכר וקטגוריות נוספות שממקדות את החיפוש. יתרון נוסף הוא תדירות עדכון המודעות הדחופה של אתרים אלו. אתרי דרושים מתעדכנים מסביב לשעון, ובימים של מיתון כשעל כל משרה שמתפנה בשוק העבודה ישנם מייד מאוד מועמדים, חשוב להיות עם היד על הדופק.

 

מוצאים עבודה דרך חברת השמה

 

חיפוש מודעות דרושים בין אם בעיתון או באינטרנט אינו הדרך היחידה למצוא תעסוקה. אחת הדרכים הפופולאריות ביותר בשנים האחרונות לצורך זה היא פנייה אל חברות השמה. חברות השמה הן חברות שמטרתן גיוס עובדים בתחומים מקצועיים שונים והתאמתם למשרות פנויות בשוק.

שיטת העבודה של חברות אלה היא פשוטה מאוד. עסק מסוים מחפש עובדים, במקום לשבור את הראש בכל התהליך של חיפוש עובדים הכולל את סינון קורות החיים הרבים שיישלחו אליו, בראיונות עם המועמדים לעבודה, פונה העסק אל חברות השמה שונות המיומנות באיתור עובדים והתאמתם למשרות השונות.

אז אסור להתייאש. כפי שניתן לראות הדרך למציאת עבודה בשעת מיתון היא ארוכה אך אפשרית. בין אם דרך מודעות דרושים בעיתון ובאינטרנט ובין אם דרך חברות ההשמה ניתן לחזור למעגל העבודה ולהתפרנס בכבוד.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב